Subject: FW: Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu I etapi ehitustööd
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 15:00:51 +0300

Palun registreerida kiri ja omistada mulle nii Jiras kui Deltas. Kui leian
kellegi sobivama, siis delegeerin edasi.

Ette tänades

Marek

From: TIIRMAA Tauri <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 15, 2024 4:45 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu I etapi
ehitustööd

Tere

Seoses Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu I etapi
ehitustöödega soovime rajada 2 ajutist mahasõitu T11290 Tallinn-Lagedi
teelt ehitusobjektile juurdepääsuks. Ajutised rajatavad mahasõidud
leitavad DigiDoci-st: 11290_km 4,92 - 7,01_Mahasõitude tähistus 3.pdf.

Kuidas saaksime mahasõitude rajamise kooskõlastada?

Lugupidamisega

Tauri Tiirmaa | Objektijuht | AS TREV-2 Grupp | Teemeistri tn 2, 10916
Tallinn, Eesti |  <http://www.trev2.ee/> http://www.trev2.ee/

| Mobiil +372 56 264 936 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!